Naschoolse activiteiten (NSA)

Wij organiseren fantastische naschoolse activiteiten! Leren hoeft niet alleen in de klas plaats te vinden; het kan ook buiten de muren van de school en buiten schooltijd! Dankzij de subsidie School & Omgeving zijn we trots dat we deze unieke kans hebben gekregen.

Het doel van onze naschoolse activiteiten is om kinderen nieuwe werelden te laten ontdekken, hun talenten te ontplooien en vooral veel plezier en succeservaringen op te doen. Deze activiteiten zijn het resultaat van een inhoudelijke samenwerking tussen de school en verschillende organisaties in Purmerend op het gebied van welzijn, sport, kunst, muziek en cultuur. Door buitenschools leren te verbinden met het onderwijs op school, stimuleren we de ontwikkeling van kinderen en bevorderen we kansengelijkheid. Dit zorgt ervoor dat het leren op school beter aansluit bij het leven buiten school.

De activiteiten vinden plaats op of rondom de school en starten na schooltijd. Deelname is gratis, maar aanmelden is verplicht. Wanneer uw kind zich aanmeldt, rekenen we ook op zijn of haar aanwezigheid. U kunt uw kind inschrijven voor één of meerdere activiteiten. Aanmelden kan eenvoudig via de links die vooraf worden gedeeld via het ouderportaal. Heeft u vragen of wilt u meer informatie over de naschoolse activiteiten? Laat het ons dan weten!

Doe mee en laat uw kind deze unieke kans niet missen!

"De aandacht voor maatwerk voor de leerlingen met aanvullende en uitdagende opdrachten, bevalt ons zeer!"