TommyTomato

Gezond en lekker eten gunnen wij elk kind. Daarom zijn wij de samenwerking met TommyTomato aangegaan en hebben wij de mogelijkheid om op dinsdag en vrijdag een warme, groenten volle en vegetarische lunch op school.

TommyTomato gelooft dat ieder kind de kans moet krijgen om mee te doen, en daar zetten ze zich met volle overtuiging voor in! Daarom ondersteunen ze ouders die moeite hebben om de lunch volledig te betalen. Jij bepaalt wat je wél kunt bijdragen, en de rest vullen zij aan dankzij hun geweldige sponsors. Zelfs als dat betekent dat ze het hele bedrag voor hun rekening nemen!

Heb je vragen of wil je meer weten over deze heerlijke lunch? Aarzel dan niet om contact op te nemen. Wil je jouw kind meteen aanmelden? Dan kan dit via TommyTomato. We helpen je graag verder!

"De aandacht voor maatwerk voor de leerlingen met aanvullende en uitdagende opdrachten, bevalt ons zeer!"