Maakplaats

Wij bereiden leerlingen voor op hun toekomst. Daarin spelen technologie en media een belangrijke rol. Zelfredzaamheid en leren omgaan met digitale technologie en media is een integraal onderdeel van ons onderwijs.

Digitale geletterdheid is een integraal onderdeel van het leerproces van leerlingen en zal geïntegreerd worden in de verschillende vakgebieden. We doen dit vanuit een samenhangend, geïntegreerd en doelgericht curriculum voor digitale geletterdheid, passend bij de leerlingpopulatie van de school.

Wij vinden leerlingen digitaal geletterd wanneer ze bewust, verantwoordelijk, kritisch en creatief gebruik kunnen maken van digitale technologie, digitale media en andere technologieën.

NSA
Cultuurhuis Wherelant verzorgt de naschoolse activiteiten op het gebied van ontwerpkunst en digitale geletterdheid op de Ranonkel. Gratis zijn al deze lessen te volgen in de Maakplaats op de Ranonkel op dins-, donder- en vrijdagen na schooltijd.

Voor meer informatie, kijk op de website van Wherelant.

"De kinderen voelen zich fijn op school, complimenten daarvoor."