Schoolplan 2023 - 2027

Een schoolplan is een belangrijk document waarin wij onze visie, doelen en plannen voor de toekomst beschrijven. Het geeft richting aan het onderwijs en zorgt ervoor dat de school een veilige en stimulerende leeromgeving biedt. In het schoolplan staat hoe wij de kwaliteit van het onderwijs bewaken en verbeteren, en welke doelen wij nastreven op het gebied van leerprestaties en pedagogisch beleid.

Daarnaast helpt het schoolplan ons om verantwoording af te leggen aan de Onderwijsinspectie en ouders. Het geeft inzicht in de manier waarop wij werken aan continue ontwikkeling en vernieuwing van het onderwijs, zodat jouw kind de best mogelijke ondersteuning krijgt in zijn of haar leerproces.

"Over de aandacht voor natuur, milieu en cultuur zijn wij als ouders zeer te spreken. "